Zgłoszenie szkody – Ubezpieczenie mienia kancelarii
Aby zgłosić szkodę, skontaktuj się z infolinią PZU SA: 801 102 102 lub dokonaj zgłoszenia za pośrednictwem formularza na stronie internetowej ubezpieczyciela.
Niezbędne będzie podanie następujących informacji:
- data zdarzenia,
- miejsce powstania szkody,
- przyczyna szkody (z opisem zdarzenia),
- szacunkowa wartość szkody,
- czy szkoda będzie likwidowana z Twojej polisy (należy podać jej numer) czy z polisy sprawcy (należy podać jej numer oraz dane sprawcy).
Po dokonaniu zgłoszenia koniecznie zapisz numer szkody. Podczas zgłaszania szkody przez infolinię zostanie umówione spotkanie z likwidatorem, który przybędzie do kancelarii na oględziny. Przy zgłaszaniu szkody za pomocą formularza otrzymasz stosowną informację mailem lub telefonicznie.
Przy podpisywaniu protokołu z oględzin zwróć uwagę, czy nie pominięto w nim żadnych istotnych kwestii.
Po dokonaniu zgłoszenia ustal z ubezpieczycielem, czy możesz usunąć skutki szkody przed oględzinami rzeczoznawcy i koniecznie wykonaj szczegółową dokumentację fotograficzną wszystkich uszkodzeń.
W przypadku jakichkolwiek problemów w procesie likwidacji skontaktuj się z nami telefonicznie:
(61) 852 78 84
(61) 852 78 82
(61) 852 78 81
lub pocztą e-mail: notariusze@sagabrokers.pl