Home / Zgłoszenie szkody – Ubezpieczenie OC notariusza

Zgłoszenie szkody – Ubezpieczenie OC notariusza

Nigdy nie czekaj do ostatniej chwili i dokonaj zgłoszenia „przezornego” w momencie, gdy Klient zasygnalizuje roszczenie. Jeśli roszczenie nie wpłynie, nie poniesiesz żadnych konsekwencji, jeśli wpłynie – ubezpieczyciel szybciej przeprowadzi procedurę likwidacyjną i, co ważne, nie podniesie zarzutu niedopełnienia obowiązków informacyjnych.

W przypadku, kiedy chcesz zgłosić szkodę lub zawiadomić o roszczeniu, postępuj zgodnie z zaleceniami, które znajdziesz poniżej.

Zgłoszenie „przezorne” powinno zawierać:

Zgłoszenie szkody – Ubezpieczenie strat finansowych notariusza jako płatnika świadczeń publicznych:

W przypadku, kiedy chcesz zgłosić szkodę lub zawiadomić o roszczeniu, w ciągu 3 dni od otrzymania decyzji z urzędu skarbowego, zgłoś ją w aplikacji lub prześlij na adres: notariusze@sagabrokers.pl załączając poniższe dokumenty:

  • kopię decyzji urzędu skarbowego,
  • kopię aktu notarialnego,
  • swoje stanowisko w sprawie (kopię odwołania do Dyrektora Izby Skarbowej, jeśli takowe złożono),
  • kopie innych dokumentów, jeśli mają znaczenie dla sprawy,
  • potwierdzenie dokonania przelewu (jeśli został dokonany na rzecz US) oraz informację o numerze rachunku bankowego Twojej kancelarii,
  • kopię polisy ubezpieczenia strat finansowych w związku z pełnieniem funkcji płatnika świadczeń publicznych (ważnej w dacie sporządzenia aktu notarialnego lub jeśli nie ma takiej – w dacie wydania decyzji urzędu skarbowego),
  • oświadczenie o posiadanym ubezpieczeniu płatnika (pobierz),
  • pełnomocnictwo szkodowe (pobierz).

Zgłoś szkodę

Dostępne tylko dla ubezpieczeń grup zawodowych

Zgłoś przez telefon

Zgłoszenie szkody dla ubezpieczeń grup zawodowych

Zgłoszenie szkody dla ubezpieczeń dla firm

Zgłoszenie szkody dla ubezpieczeń na życie i zdrowie

Zgłoś przez maila

Zgłoszenie szkody dla ubezpieczeń grup zawodowych

Zgłoszenie szkody dla ubezpieczeń dla firm

Zgłoszenie szkody dla ubezpieczeń na życie
i zdrowie

Poinformuj nas wybierając preferowany sposób komunikacji.

Zrób zdjęcia uszkodzeń (np. telefonem komórkowym),

Zabezpiecz mienie przed powiększeniem się rozmiaru strat i rozpocznij sprzątanie (zalanie – usuń wodę , uszkodzenia dachu – przystąp do naprawy…). Zbieraj rachunki i faktury, jeśli poniosłeś koszty,

W miarę możliwości – zachowaj uszkodzone elementy do czasu kontaktu pracownika SagaBrokers,

Spisz uszkodzone przedmioty i urządzenia (podaj ich rodzaj, ilość, model i markę),

Zgłoś szkodę wybierając preferowany sposób komunikacji.