Zgłoszenie szkody – Ubezpieczenie OC notariusza

 

Nigdy nie czekaj do ostatniej chwili i dokonaj zgłoszenia „przezornego” w momencie, gdy Klient zasygnalizuje roszczenie. Jeśli roszczenie nie wpłynie, nie poniesiesz żadnych konsekwencji, jeśli wpłynie – ubezpieczyciel szybciej przeprowadzi procedurę likwidacyjną i, co ważne, nie podniesie zarzutu niedopełnienia obowiązków informacyjnych.

W przypadku, kiedy chcesz zgłosić szkodę lub zawiadomić o roszczeniu, postępuj zgodnie z zaleceniami, które znajdziesz poniżej.

Zgłoszenie „przezorne” powinno zawierać:

Aby zgłosić szkodę lub zawiadomić o roszczeniu, skontaktuj się z nami telefonicznie:

(61) 852 78 84
(61) 852 78 82
(61) 852 78 81

lub za pomocą poczty e-mail: notariusze@sagabrokers.pl